رد شدن به محتوای اصلی

تلویزیون رو با تلوبیون آنلاین تماشا کن!

امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی تا حدی بالاست که در بسیاری از موارد از امکانات جدیدی که فراهم شده خبر نداریم؛ البته همیشه هستند کاربرانی که از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهترین استفاده را می‌کنند. امکان مشاهده پخش زنده و آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیون ایران به صورت آنلاین در وب‌سایت و اپلیکیشن تلوبیون طرفداران بسیاری پیدا کرده است. 
یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است‌. حالا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که برنامه‌ها و فیلم‌های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را به صورت زنده از طریق موبایل یا لپ‌تاپ خود مشاهده کنند.
در ایران «تلوبیون» یکی از پرطرفدارترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است که این روزها محبوب شده است؛ به طوری‌ که این وب‌سایت امروز جزو 10 سایت پربازدید اول ایران است و اپلیکیشن موبایل تلوبیون نیز تاکنون بالای 6.5 میلیون دانلود داشته است.
اما تلوبیون چه امکانات ویژه‌ای دارد ؟
امکانات اصلی تلوبیون را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد:
  • پخش زنده­ و آرشیو برنامه­‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی
  • آرشیو مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم
  • آرشیو هزاران فیلم سینمایی ایرانی و خارجی
  • آرشیو سریال های ایرانی و خارجی
  • آرشیو کامل برنامه­ های جذاب تلویزیونی مانند: خندوانه، دورهمی، ماه عسل و ...
  • آرشیو صدها کارتون و انمیشن جذاب
  • دسترسی به بخش ویژه برنامه­ های کودک و نوجوان
  • امکان استفاده در تمام ساعات شبانه‌روز، تنها از طریق اتصال به اینترنت
  • امکان ذخیره سازی همه­ برنامه‌ ها با ۳ کیفیت و حجم متفاوت
علاقه‌مندان با استفاده از تلوبیون می‌­توانند به صورت کاملا رایگان به همه­ سریال­‌های پخش شده توسط تلویزیون دسترسی پیدا کنند و به تماشا یا دانلود آن­ها بپردازند. همه مسابقات فوتبال و برنامه­‌های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده‌­اند. مجموعه‌­ای از صدها کارتون و انیمیشن رایگان نیز می‌­تواند ساعت­‌ها کودکان را سرگرم کند.
تلوبیون، پخش زنده و آرشیو تلویزیون در تلفن‌همراه

همچنین علاقه‌مندان بعد از نصب کاملا رایگان این برنامه می‌توانند به امکانات آن که شامل پخش زنده و آرشیو همه برنامه‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی، تمامی مسابقات ورزشی داخلی و خارجی، آرشیو برنامه‌های جذاب مانند خندوانه، دورهمی، برنامه نود و آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های جدید و همچنین بخش ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان است، دسترسی پیدا کنند؛ همچنین استفاده از تلوبیون این امکان را به مخاطبان می‌دهد که هر زمان و هر جایی که خواستند به تماشا یا دانلود برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ خود بپردازند.
تلوبیون، پخش زنده و آرشیو تلویزیون در تلفن‌همراه
گروه سیما رایان شریف با ارائه تلوبیون امکان مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های محبوب در فضای آنلاین را به‌صورتی فراهم کرده است که اکنون ما حتی با اینترنت سیم‌کارت نیز می‌توانیم در گوشی موبایل فیلم تماشا کنیم.
برای مشاهده وب‌سایت تلوبیون به تلوبیون مراجعه کنید و برای دانلود اپلکیشن اندروید تلوبیون در کافه بازار نام آن را جست‌وجو کنید.

منبع (+)
 
استارتاپ (تلوبیون مرجع پخش زنده شبکه های صدا و سیما)
 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ساخت کاردستی اردک برای کودکان

کاردستی ساختن با کاغذرنگی یکی از جالب‌ترین و بهترین سرگرمی است که به خلاقیت کودکان کمک می‌کند. یکی از بامزه‌ترین  کاردستی‌  به ویژه برای رده سنی کودکان، کاردستی اردک با کاغذرنگی و مقوا است. ما در این مطلب ساخت دو نوع اردک ساده را به صورت تصویری به شما آموزش می‌دهیم. شما می‌توانید با ساخت هر دو مدل اردک، یک  خانواده اردکی دوست‌داشتنی  داشته باشید.  خانواده‌ای با اردک مادر و چندین بچه اردک! با کاغذ رنگی همراه باشید. کاردستی اردک مادر طبیعتا ابعاد و اندازه این اردک نسبت به کاردستی دوم بزرگ‌تر است. همچنین ما رنگ مناسب برای آن را کمی تیره‌تر از کاردستی اردک کودک درست انتخاب کردیم تا طرح‌های متفاوتی داشته باشیم. وسایل موردنیاز ساخت اردک رول سلفون چشم‌های آماده کاغذ رنگی ( انتخاب رنگ بر عهد شما است) قیچی قلمو و رنگ ماژیک و مداد رنگی مراحل ساخت کاردستی اردک دنیایی از کاردستی های قشنگ و زیبا برای ساخت اردک مادر مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید. 1. بُرش اندام مختلف اردک از کاغذ ابتدا دو  بیضی  بزرگ مانند هم را با استفاده از قیچی برش دهید. نوک، بال‌ها و دم اردک را نیز مانند تصویر قیچی کنید. برای ب

معرفی کتاب ؛ قمارباز اثری از فئودور داستایوفسکی

کتاب قمارباز  ؛ این رمان برای نخستین بار در سال 1866 منتشر شده است. «قمارباز» روایتی است از تجربه‌ی تلخی که برای داستایوسکی و در جریان اقامتش در خارج از روسیه پیش آمده است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «قهرمان رمان، آلکسی ایوانویچ، معلمی سرخانه در نزد ژنرالی است که هروقت به خارج از کشور سفر می‌کند، در شهر خیالی رولتنبورگ اقامت می‌‌کند. داستان اما با ماجرای قرض‌دادن 700 فلورن از سوی پولونیا برای آلکسی به‌منظور شرکت در بازی رولت وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌شود. در آغاز، بخت با آلکسی ایوانویچ یار می‌شود، ولی او می‌خواهد از اقبالی که نصیبش شده است حداکثر فایده را ببرد؛ بنابراین، به بازی ادامه می‌دهد، اما در ادامه تمام پولش را می‌بازد و در اثر این باخت تعادل روانی خود را از دست می‌دهد و دچار نوعی هذیان می‌شود. وجود اصول روانشناسی این داستان است که سبب می‌شود که دقیقا با شخصیت، دغدغه‌ها و احساسات یک قمارباز آشنا باشید. مثل اینکه با علم روانشناسی به تحلیل این شخصیت پرداخته‌اید. زاویه‌ی دید این رمان دانای کل نامحدود است. سروش حبیبی از مترجمان فعال ایرانی در چهار دهه‌ی گذشته به‌شمار می‌رود که آ